TOTALE UITVERKOOP ! 40% automatisch verrekend in winkelmandje.


Vragen?

Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt ons op verschillende manieren contacteren. U kunt bijvoorbeeld op de knop 'contacteer ons' linksonder de startpagina drukken, dan vindt u een formulier dat u kunt vervolledigen en waarop u uw vraag of opmerking kunt invullen. U kunt ook gewoon een e-mail sturen naar info@designpark.be of via onze messenger op Facebook contact met ons opnemen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Producten die op voorraad zijn worden binnen de 48 uur (op weekdagen) verzonden.
Als u speciale eisen of verlangens hebt, kunt u ons altijd contacteren. We doen ons best om eraan te beantwoorden! We werken zeer flexibel en trachten zo onze klanten zo goed mogelijk te bedienen!

Kan ik mijn aankopen als geschenk laten verpakken?

Dat kan u zeker! Met een kleine meerkost van 1€ kunt u de geschenkverpakking tijdens het uitchecken in uw winkelmandje aanvinken. U krijgt een mooi verzorgd cadeautje toegestuurd en kunt ons ook een persoonlijke boodschap laten schrijven op een originele wenskaart.

Hebben jullie alle producten op voorraad?

Heel wat van onze producten zijn direct leverbaar.
Toch kan het voorkomen dat de grotere items een levertermijn hebben. . Als u vragen hebt omtrent levering en duur van een bepaald product, kunt u ons steeds contacteren via info@designpark.be

Waar kan ik m'n kortingscode gebruiken?

Nadat u uw gewenste producten in uw winkelmandje heeft gelegd en het tijd is om langs de kassa te passeren, houdt u best uw kortingscode bij de hand. Nadat u op 'afrekenen' drukt, kunt u in de rechterkolom een vakje 'korting' zien, daar vult u uw code in en vergeet u niet op 'toepassen' te drukken. Uw korting wordt dan automatisch verrekend.

Hoe kan ik betalen?

U heeft verschillende opties om te betalen. In eerste instantie kunt u gebruikmaken 'IDeal' dat is een online betaalmiddel waarbij u kunt betalen via uw eigen bank. Een tweede optie is om te betalen met 'bancontact/mister cash' waarbij u eenvoudig en betrouwbaar online kunt betalen met de kaart.

Waarom heb ik een account nodig?

Een account aanmaken is niet verplicht, maar wel super makkelijk! U hoeft immers niet steeds opnieuw en opnieuw uw gegevens bij het afrekenen in te vullen, maar kunt gewoon uw login en wachtwoord invullen waardoor uw gegevens automatisch geladen worden.

Hoe kan ik mijn zending traceren?

Als u een bestelling geplaatst en betaald heeft, kunt u de status van uw bestelling volgen. Als uw bestelling is verzonden, krijgt u van ons een mail die dat bevestigt. Op die mail vindt u een 'tracking nummer' en een link die u verbindt met de check-outpagina van onze site. Op die pagina kunt u onder het kader 'verzending bevestigd' een traceernummer vinden, druk er op zodat u wordt doorverbonden met de verzenddienst. U kunt nu de status van uw bestelling volgen.

Kan ik m'n pakketje naar het buitenland laten versturen?

Dat kan zeker. Neem contact met ons op via info@designpark.be , vertel ons waar u uw bestelling wilt naartoe sturen en wij geven u een offerte!

Ik heb een andere vraag!

Is iets niet helemaal duidelijk of heeft u vragen over onze producten of diensten? Contacteer ons zeker via info@designpark.be. We beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk!

Geïnteresseerd in onze exclusieve promoties en nieuwtjes? Schrijf u dan zeker in op onze nieuwsbrief!